Despre mine

Fotografia mea
M-am nascut intr-o familie “tarzie”, in Bucuresti, intr-o zi cu noroc pentru mine, 13 iulie. Asta am crezut până de curând, când toate s-au năruit. Nu am avut rabdare, astfel incat, primele note muzicale le-am scos chiar acasă.

duminică, 20 decembrie 2009

Oportunism şi oportunişti


Schimarea la faţă a multora dintre noi fac şi mai urâtă viaţa de după 1989. Nu că omul nu poate să îşi schimbe opţiunile, indiferent de ce natură ar fi ele, dar alianţele şi mezalianţele meschine, în scopul micilor şi marilor avantaje îmi fac greaţă. A venit momentul când fie nimeni nu se mai înţelege cu nimeni, fie unul este al tuturor şi de fapt este al întunericul. Îmi este greu să mai continui. 20 de ani care în loc să ne unească ne-au dezbinat şi ne-au făcut mai negrii decât propriile noastre gânduri. Sper să vină vremea când scara valorilor, bunul simţ, respectul faţă de celălalt, onoarea şi prietenia să se insinueze şi în societatea în care trăim.
3 decembrie 2009

Niciun comentariu: